söndag 5 februari 2012

Utsikt

Utsikt från mitt fönster
(bild tagen med Iphone)

En trevlig helg har det varit, trots en jobbig förkylning och alldeles för kallt.
Det har varit och är fortfarande väldigt kallt på hela våningen, men jag har fått låna ett litet extra element av min hyresvärd så att jag överlever. Igår bodde jag i min pyjamas halva dagen och sedan bar det av hem till en vän för lite tacos och mys.
Nu idag har jag varit till kyrkan och fikade sedan med några från Immanuel International, det var väldigt trevligt och jag skrattade massor.. Nu försöker jag tina upp och ska strax sätta igång och plugga lite inför morgondagens föreläsningar. På onsdag ska jag ha fältstudiedag på ett sjukhus i Eksjö och få gå med en sjuksköterska hela dagen på medicinska/kardiologiska avdelningen. Det ska bli intressant!

Inga kommentarer: