lördag 4 februari 2012

Förra helgen





Förra helgen blev jag upphämtad av mina föräldrar och så åkte vi till Norrköping till min äldsta syster.
Vi tog en tur till Nyköping och intog årets första semla.
Djuren utfodrades :)
På söndagen så gick vi tipspromenad och mötte en våghalsig katt som spatserade fram till Mira på direkten. Det var kallt även då men inte riktigt lika kallt som det har blivit nu.

Nu har jag dessvärre åkt på en förkylning igen, dessutom fungerar inte mitt element som det ska så det är iskallt här. Det gjorde väl att förkylningen bröt ut kan jag tänka mig.
Veckan som har varit har bestått bl.a. av föreläsning, international meeting i kyrkan, plugg, träff med seminariegruppen och fika. Gårdagskvällen spenderades i Immanuel och där kvällens aktivitet var en tårtbakartävling.

Inga kommentarer: