torsdag 19 januari 2012

Veckan som har gått..

Änder i stadsträdgården i Lidköping.
Daniel, en otroligt fin vän. Han hade precis köpt en ny kamera så jag lärde honom allt jag kunde om fotografering.. (inte så mycket kanske men lite kan jag väl :)) (tycker för övrigt att bilden på honom blev riktigt bra!)
Avslutar med en bild på mig själv i min nya overall.. den vita färgen betyder att jag går på hälsohögskolan, på några av märkena står det sjuksköterska.

Dessa bilder har tagits inom en vecka, men de senaste dagarna har känts väldigt mycket längre. Det känns som jag har varit här i Jönköping i två veckor, inte kan jag tänka mig att det är knappt fem dagar jag har varit här. Det har väl varit alldeles för mycket saker som har hänt och så många nya ansikten så det är inte så konstigt.

Grannen som bor ovanför mig kom ner för ett tag sen och hälsade, de bjöd med mig ut på brunch på lördag, så då ska alla vi som bor här i huset träffas och äta lite. Det blir mysigt!

Inga kommentarer: