torsdag 5 juni 2008

Äntligen!

I förrgår fick jag reda på provresultatet. Jag hade en poäng från VG... lite surt är det men vad ska man göra..!? Igår fick jag reda på att jag blev godkänd på evolutionsdebatten som vi har haft via nätet.
Och slutligen.. jag blev Godkänd på hela kursen!
Jag har sagt hela tiden att jag är nöjd bara jag blir godkänd!
Det är så himla skönt att det är slut nu... fast i höst börjar det på riktigt... men men. Jag har en hel sommar innan det börjar.
En sommar där jag ska ta körkort.....

Just nu bakar jag lavendeldrömmar. Receptet är hämtat från "A piece of cake" Jag smakade en sådan kaka när jag var i Malmö förut, fantastiskt goda!
Apropå Malmö, så bär det av dit imorgon igen. Syster plus svåger tar ju sin examen så det blir lite kalas.

Nej, nu måste jag läsa min läxa inför sista teorilektionen...

2 kommentarer:

Sessan sa...

GRATTIS!!!!

Caroline sa...

Härligt!! grymt jobbat!!