lördag 19 april 2008

Prov, solning och kaffe...

Idag gjorde jag det andra provet i Naturkunskap B kursen. Det handlade om människokroppen.
Till skillnad mot förra provet så svarade jag (i princip) på alla frågor... det var några smådetaljer som jag inte kunde komma ihåg, men jag tror jag fick det till det på nästan alla iaf.
Vi får väl se nästa vecka hur det gick.. Men den här gången lär jag få godkänt!

De senaste dagarna har det varit riktigt soligt och fint väder, har tillbringat en del tid i solstolen på balkongen. Igår fick jag lite färg dessutom, men imorse såg jag att det inte var särskilt snyggt med streck på smalbenet strax under knät... så långt som jag hade vikt upp jeansen ^^




Var in på lagerhaus idag i Skövde och köpte två svarta muggar som jag hade kollat på i Malmö. De är riktigt härliga att hålla i.. de får nog bli mina nya kaffemuggar :)
Hm, efter förra veckan i Malmö så har mitt kaffedrickande mer eller mindre utökats till två koppar om dagen.. bra eller dåligt!?

1 kommentar:

Sessan sa...

Det bättras på med kafferutinerna ;)
Kul att provet verkar ha gått bra!
Kram/ Katter, Systrar och en Björn