torsdag 24 april 2008

Sommar?

De senaste dagarna har varit riktigt härliga. Igår morse när jag var ute på promenad med Mira så kändes det som en sommarmorgon. Mira gillade det också, särskilt när hon fick bada lite. Det är det bästa hon vet :)
Eftersom det har varit så fint väder och varmt så har jag suttit på balkongen en hel del. Där är det alldeles vindstilla så det blir otroligt varmt. Så pass varmt att jag har suttit i bikini och solat! Galet, sola i bikini i april.

Idag eller imorgon borde jag få reda på hur det gick på provet, har kollat flera gånger varje dag nu! Om jag inte skulle få godkänt så vet jag inte hur läraren rättar...

Men idag verkar det som att det är den sista soliga dagen, enligt vädret ska det bli regn några dagar framåt. Får försöka njuta av den här dagen och ta mig en cykeltur in till stan. Har lite grejer som måste inhandlas.

Nu hör jag att brevbäraren är här, måste gå!
Ha en bra dag :)

5 kommentarer:

Caroline sa...

Härligt med sooommmar! haha!! Fick Mira bada? Där borta vid Sjölunda eller?

Ulrica sa...

Nej här nedanför :)

Sessan sa...

Hur har det gått, hur har det gått?
Det ska visst bli fint i helgen, tror jag, har för mig att de hade ändrat sig.. : )

Mattias Hermansson sa...

Var Di Leva med och solade naken?

Ulrica sa...

hahaha nej inte den här gången. Han gillar nog inte inglasade balkonger :P