måndag 3 mars 2008

Så, provet.. pappa körde mig till Skövde i lördags, var framme 8:30. Jag stod utanför skolan och väntade o väntade.
Ingen kom, dörrarna var låsta. Det visade sig att de hade provet i komvux byggnader, vilket jag inte hade kollat upp innan jag åkte. Jag kom 5-10 minuter försent eftersom jag visste inte vart komvux låg någonstans. Men det gick bra ändå, provvakten var snäll och hämtade miniräknare till mig.
Första frågan; fick totalt hjärnsläpp. Den var helt enkelt för lätt för att jag skulle kunna förstå frågan.
Jag kom på svaret när jag satt på bussen därifrån.
Som vanligt när jag gör prov så orkar jag inte sitta där så länge så jag gick efter 40 minuter ungefär.
Har faktiskt ingen aning om hur de gick, jag får väl reda på det någon gång i veckan nu.

Imorse cyklade jag in till badhuset och simmade 26 längder. Träffade mamma på stan och vi fikade på Henrys. När jag skulle cykla hem sen så tyckte jag att det gick väldigt segt.. såg då att bakdäcket var helt tomt. Någon hade skruvat på ventilen. Så fick ringa mamma eftersom min cykelpump låg i ryggsäcken som låg i bilen. Pumpade och cyklade hem.. en väldans omväg hem eftersom jag tänke att jag skulle prova en ny väg.

Mötte en gammal bekant i trappan, det är snart 2 år sen vi sågs. Kul att se henne...
När jag kom in så hade nya H&M katalogen kommit, väldigt snygga kläder faktiskt, synd bara att jag inte har några pengar att beställa ngt.

Det var allt för denna gången!
//ullis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Det gick säkert bra med provet, vad är det Ester är nu igen (inte påsk va? ;-)

Såg din "skärbräda" på nätet; 180 spänn...
Kram Syster och maken

Ulrica sa...

Haha estrar= kan användas till rengöring, andra estrar kan lukta gott och användas till parfym eller smakämnen i godis!
Men, det kom ingen sådan fråga på provet..

Då gjorde jag alltså ett riktigt fynd, 20 spänn!

Förresten, om ni fortfarande är intresserade av Gotland i sommar så kanske vi ska börja kolla upp det lite!?