fredag 29 februari 2008

Prov!

Så.. imorgon gäller det. Då är det prov på kemidelen.
Så mycket och seriöst som jag har pluggat den här veckan tror jag inte att jag någonsin har gjort.
Och egentligen var det inte så mycket om man skulle jämföra med andra riktiga pluggisar... ^^
Men men, jag kände mig halvt hjärntvättad i eftermiddags när jag hade läst igenom allting, gjort nästan alla frågor och satt och skulle äta semla med mor o far. Det enda jag hade i huvudet var polyvinylklorid. och nu är jag inte ens säker på om det heter så. Förkortningen är i alla fall PVC. Det är plast som finns i det mesta i hemmet. Plastbunkar, kaffebryggaren.. i vissa regnkläder.
Sedan började jag och pappa prata om estrar... men jag ska inte tråka ut er med detta.

Såg precis hur mycket klockan är.. borde sova nu, måste gå upp kvart i sju och duscha, käka frukost och sedan åka. Provet börjar 09.00 i Skövde.

Så, jag bloggar imorgon eller när jag har fått veta om jag har klarat det. Det blir väl i veckan som läraren lägger upp resultatet på hemsidan.
Godnatt!