fredag 7 mars 2008

Dagen!

Jag har fortfarande inte fått något besked om hur det gick på provet.. Varenda gång jag loggat in på sidan har hjärtat dunkat lite snabbare och så ser jag att läraren inte har lagt ut resultaten.
Har haft lite onda aningar angående det hela.

Imorse cyklade jag in till badhuset igen, hur gött som helst... vi var bara 4 st som simmade i hela bassängen men sen kom det några fler, och de sista längderna kom en mellanstadieklass som skulle simma klädsim.
Det blev 28 längder den här gången, ökar med 2 längder för varje gång!
Cyklade in till stan sedan och gick in till synsam för att göra sånt där syntest till lämpet. Så skönt att ha fått det gjort nu! Nu är det bara att stoppa i kuvert och sätta på frimärke o lägga i närmaste postlåda.

Sedan cyklade jag hem, var helt slut när jag kom hem men bestämde mig ändå för att baka bullar. Det blev både vanilj- och kanelfyllning! Mums!!
Här kommer en bild på kanelbullarna.


Det var allt för idag!

4 kommentarer:

Mattias Hermansson sa...

Idag! Eller rättare sagt inatt har jag bakat 24 plåtar olika sorters bullar! Det du! :P

Ulrica sa...

Kommentar till mitt inlägg: Fick reda på resultatet från kemiprovet igår kväll. 6 poäng från Godkänt.. vilket innebär att jag troligtvis måste läsa kemidelen igen i höst! *suck*

Mattias Hermansson sa...

Ah! You go girl! En dag kommer du klara det, du gjorde ju iaf provet denna gången :)

Sessan sa...

Attans syrran! Du som hade sån koll på estrarna, kan du inte göra om provet? Eller så får du skriva en uppsats om estrar..
Kolla in min splitternya blogg som jag skapade igår kväll... Jag länkade till din blogg där (hoppas det var ok ; )

http://sessansstuva.blogspot.com/

Kram/Systern med de två håriga bestarna