tisdag 24 juni 2008

Jaha då var det dags för lite uppdatering igen då, det var ett tag sen jag skrev någonting sist.
Jag har haft två dubbellektioner sen sist jag skrev. Jag vet inte om jag tycker att jag har kommit så mycket framåt. Jag har iaf suttit på trafikskolan litegrann, gjort 4 pärmar men inte klarat någon. Kom väl fram till att jag måste traggla mig igenom hela körkortsboken innan jag kan få bättre resultat.
Min körlärare skrev upp mig på halkkörning v. 34. Det kändes jättestort och jättesnart. Men ändå så känns det bra, att jag vet att snart gäller det. Snart har jag körkortet...

Natten till i fredags (midsommaraftonen..) blev jag förkyld. Låg mest och sov.. i lördags var det bröllop, jag var tveksam till om jag orkade åka men bestämde mig i sista sekunden för att åka. Jag hade ändå så köpt klänning, betalat och så skulle jag få träffa en massa vänner.
Det var ett väldigt fint bröllop, och stort! 137 gäster... huvva


Nu börjar förkylningen släppa taget känns det som. Eller, jag måste nog ta en ipren.. mitt huvud börjar göra ont.. men imorgon eller på torsdag ska jag åka in till trafikskolan och läsa och försöka mig på en pärm igen. Min körlärare skulle hjälpa mig har han lovat. Tills dess så får jag läsa i boken och stryka under allt som jag tror är viktigt.

1 kommentar:

Mattias Hermansson sa...

Nu börjar du nästan bli lika kass på att uppdatera som jag!