söndag 4 maj 2008

Malmö igen + nästa vecka

Ja, då har man varit i Malmö en sväng igen. Men nu åkte hela familjen så det var lite bekvämare än att åka tåg själv.
I fredags blev det en tur till Köpenhamn, gick fram och tillbaka på Ströget.. fikade, kikade i affärer.
Imorgon börjar en ny vecka men den är lite mer händelserik än vanligt.
Måndag- Först träning och fika på Henry´s med mamma sedan på kvällen bär det av till Skövde, sista närträffen och det blir lite laborationer, tror vi ska kolla i mikroskop på celldelning.
Tisdag- Första teorilektionen! Yay! Hoppas att jag inte får panik... :)
Onsdag- Då är min pluggdag, ska skriva labrapporter från måndagslektionen. På eftermiddagen ska jag in till stan och TBE-vaccinera mig.
Torsdag- vet inte riktigt om det är någon teorilektion.. annars ska det vara det i fortsättningen iaf.

Ja så ser min vecka ut i stort sett! Återkommer mer så småningom :D

3 kommentarer:

Mattias Hermansson sa...

Uj, varför ska du TBE-vaccinera dig?

Ulrica sa...

För att jag har hund... jag hittar en del fästingar på henne. det är ganska mycket fästingar här, hade en som hade satt sig fast i höstas. Förra veckan var det en som kröp på mig.

Mattias Hermansson sa...

Jaha, där ser man ;p