måndag 24 mars 2008

Påsk

Så, då var påsken slut för detta året.
Hela familjen var samlad, mamma, pappa, syster+man, syster, jag, 1 hund och 2 kattor!
Det är ganska mysigt att bo så tätt, fast det kan bli lite intensivt. Men nu har jag fått tillbaka MITT rum i alla fall :)
Det blev en hel del spel här även om alla inte var med så var det kul. Känns som att den här familjen tycker om frågespel...

Ja, nu då till mina framtidsplaner.. jag har sökt till sjuksköterskeprogrammet inför hösten. Det blev på nio olika ställen; Norrköping, Linköping, Växjö, Kalmar, Kristianstad, Malmö, Halmstad, Jönköping och Trollhättan.
Just nu känner jag nog mest för Norrköping, visserligen har jag aldrig varit där men det känns som att den staden ligger bra till. Och jag måste bo nära vatten!
Men sen är det så här också; jag tror att jag har kommit fram till att det är sjuksköterska som gäller för min del. MEN, jag är inte säker på om det är till hösten jag vill/ska göra det. Så jag har tänkt att söka någon folkhögskola också. Men vi får se hur det blir!
/U

2 kommentarer:

Caroline sa...

http://skogsstjarna.blogspot.com/

//Här finns jag=)

Sessan sa...

Go sister! Norrköping är nog trevligt (tror jag, fast jag har ju aldrig varit där)