lördag 29 mars 2008

Lite bös... :)

Ensam hemma...
Ja, det är inte så kul som man kan tro att det är. Särskilt när man som jag blir paranoid när det blir mörkt och jag är själv. Fast jag är inte helt själv... jag har ju Mira här, utan henne så skulle jag sova med några lampor tända.
Det är konstigt egentligen, det gick bra när jag bodde själv uppe i Örebrotrakterna.

Så, det har inte hänt särskilt mycket här sen Malmöfolket åkte.. dagarna bara går. Jag har mina rutiner... men däremellan känns det som att jag bara försöker få tiden att gå.. men jag brukar inte göra så mkt vettigt för att fördriva tiden..

Jo. skickade sms för några dagar sen o frågade om jag hade lust att åka till Grekland eller nåt sånt i juni... shit vad kul tänkte jag! Det är ju inte alls hundra att det blir av men det är riktigt skönt att ha ngt kul att tänka på o se fram emot..

Nej, nu ska jag väl ta och stänga av tv och stereo och släcka en del lampor och försöka sova... det ska nog gå bra.
Sov gott!

1 kommentar:

Caroline sa...

Det kommer att gå bra att sova==) Om inte steron börjar prata med sina taktänder i natt=)Men bös alltså ulli!! Hur bonnigt låter inte det!