tisdag 15 januari 2008

Plugg!?

Börjar min hjärna sätta igång är det svårt att få stopp på den.. jag funderar nu på om jag gör rätt som söker mig till Uppsala. Men det verkar som att jag kommer in där iaf. Jag vet inte hur det kommer bli om/när jag kommer dit.

Igår iaf, var det väldigt fint väder på förmiddagen så jag gick ut på en långpromenad med Mira. Vi gick bort till Sjölunda där Mira brukar bada när det är varmare ute. Så hon blev ju jätteglad och skuttade och trodde att hon skulle få bada, men så blev det inte. Men hon verkade glad ändå.
Det var skönt att komma ut. Jag måste komma ihåg det nästa gång jag funderar på att gå ut.

Nåväl, jag borde äta någonting nu och senare försöka gå igenom mina flyttlådor.

Ha det fint!

1 kommentar:

Mattias Hermansson sa...

Flyttlådor är nice! Har fortfarande massor här.. Och det kryper mot 2års sträcket som vi bott i detta huset! :D

Ah, Uppsala blir nog toppen!