måndag 7 november 2011

Lite bilder!


Tänkte att det var dags för någon bild nu. Första bilden är på mitt välorganiserade skrivbord i mitt rum, rummet består av ett skrivbord, en stor säng och en garderob. Har även en balkong och toalett med dusch. Ska ta några fler bilder imorgon. Den undre bilden är från ett mysigt café som heter House of Love. Det kändes som ett ganska typiskt "svenskt" café faktiskt. Ett sånt där café som man kan spendera flera timmar på.
Jag har dessvärre spenderat större delen av dagen vid skrivbordet idag då det var sista inlämningsdagen för hemtentan. Jag blev tillslut färdig med den, men jag tror inte att jag kommer att få ett lika bra betyg som på förra.

Nu börjar klockan bli mycket här, närmare bestämt tjugo i ett. Dags att sova!
(Har förresten hört rykten om att den där ljusfestivalen ska äga rum imorgon..)
Godnatt!

Inga kommentarer: