fredag 22 januari 2010

Pirr i magen!

Nu är det inte många dagar tills jag är på väg ner...
Det känns väldigt märkligt, det pirrar en hel del i magen inför detta. Det är svårt att föreställa sig hur det kommer bli och hur jag kommer att reagera på allt jag kommer att få se och uppleva där. Det ska bli intressant att se hur vi i gruppen kommer att fungera tillsammans också.
Det är många i klassen som har börjat packa inför resan, jag tycker att det känns svårt att packa när jag inte har allt här som jag ska ha med mig, dessutom ska jag förhoppningsvis få byta rum här innan jag far hem. Det har blivit ett rum ledigt som passar mig jättebra, där kommer jag att få sova ordentligt och ostört, sömn som är väldigt viktigt för mig som är lättväckt.
Nåväl, i helgen ska vi äta god mat och dessutom baka semlor. Det ska bli trevligt.

En bild ifrån Kovalam beach som ligger i delstaten Kerala, längst ner i Indien.

2 kommentarer:

Ulrica sa...

Kolla den här vädersidan: http://www.yr.no/sted/India/Kerala/Thiruvananthapuram/

Sessan sa...

Pirrar lite i mim mage också när jag imorse kom på att det är så där väldigt snart du ska åka, lååångt bort och länge. Lite läskigt syrran, du måste vara försiktig...

Kram på dig!!