onsdag 2 december 2009

Jullov & önskelista

Snart är det dags att lämna skolan och åka söderut igen.. den 18:e åker vi några stycken i bil neråt! Efter att jag pratade med mamma & pappa i telefon i helgen började jag faktiskt längta hem. Det ska bli kul att få träffa er snart igen!

Så, mamma och pappa, ni brukar säga att vi ska skriva önskelistor, så här kommer min, tyvärr kommer jag nog mest önska mig pengar inför Indienresan men det finns nog något mer jag kan komma på:
Kommer inte på något mer just för tillfället.. jag skriver när jag kommer på något mer.

Här kommer ett tips på en film som vi såg på U-landskunskapslektionen igår; (det går att se den på nätet....) www.storyofstuff.com/


Indien;
Om 9 veckor befinner jag mig i värmen :)

1 kommentar:

Ulrica sa...

Jag har kommit på två saker till jag önskar mig i julklapp..
1. Ett stort minneskort till min kamera så att jag kan ta massvis med kort i Indien.
2. Uppladdningsbara batterier+batterladdare, till min kamera.