fredag 5 september 2008

Körning & rabarbersaft!

Idag har jag haft en körlektion, nästan hela lektionen ägnades åt att parkera.. fickparkera, backa på två olika sätt och parkera med främre delen först. Det blev lite jobbigt, eller kanske inte jobbigt men mer enformigt. Men det är det jag känner att jag har svårast för så det är bra att jag får träna på det.

Innan jag åkte in till stan så kokade jag rabarbersaft! Receptet är hämtat från Leila Lindholms A piece of cake. Mycket god blev den!




Här ligger en trött Mira :)

Just det storasyster Ce. ville ha lite recept från mig, jag kommer lägga ut dem här på bloggen när jag har hittat båda :)

2 kommentarer:

Caroline sa...

Raberbersaft! intressanta moduler du gör!

Sessan sa...

Just det! Recept vill jag ha (Sugen på saft), vilket fint höstkort förresten.