tisdag 23 september 2008

Kringlor

Jahapp! I söndags var jag ute och körde själv för första gången, det kändes väldigt märkligt. Jag hade ingen att fråga någonting om, så jag satt och pratade med mig själv och sjöng lite grann. Och så tänkte jag att nu kommer polisen stoppa mig och riva sönder min lapp... men det gjorde de inte!

Efter uppkörningen blev jag förkyld.. jag har haft ont i halsen sen i fredags mer eller mindre.. så jag orkar inte göra så mycket just nu. Men idag kände jag mig lite bättre så det blev lite bakning!

Här kommer ett par bilder.....




3 kommentarer:

Caroline sa...

Varför fick inte alla kringlorna sånt där socker på sig? de som är på den första bilden har inte så mycket socker på sig ju! :)

Ulrica sa...

Om du kollar på den andra bilden så ser du att alla kringlor har pärlsocker på sig.
På den första bilden är jag ju in action!

Caroline sa...

Hahaha!! det var alltså därför det var så konstigt!