tisdag 19 augusti 2008

Halkan!

Idag fick jag gå upp tidigt.. klockan sju skulle jag vara på trafikskolan för att sedan åka till halkbanan.
Jag var ganska nervös innan..
De första vändorna var lite läskiga, men efter ett tag när jag hade fått in vanan så gick det bra, eller.. jag svängde ju runt med bilen några gånger men det kändes mest kul sen haha!
Brände gummi också när jag tvärnita från 80 km/h.. hihi det luktade och rykte lite.
När vi sedan kom tillbaka till trafikskolan så ringde vi och bokade tid för uppkörning och teoriprov, det blir om en månad ungefär. Känns spännande!

På måndag så får jag veta om jag eventuellt får en reservplats på sjuksköterskeprogrammet. Om inte så känns det som att det inte är någon större fara, det är ju bara att göra högskoleprovet och söka in till våren igen. Det som är jobbigt är väl om jag inte skulle få något jobb och ska gå sysslolös en termin till.

Men men, det känns skönt att ha en tredjedel av körkortet färdigt!

Inga kommentarer: