måndag 17 mars 2008

Snöstorm!

Jag gick upp som vanligt imorse, men när jag sedan drog upp persiennerna så var det snöstorm! Jag som plockade vitsippor igår.. Och de säger på vädret att det ska bli snö till påsk också.
Mamma och jag åkte till Korpen och tränade lite iaf.. jag passade på att basta lite. Hur gött som helst att sitta där inne i värmen och tänka på snöovädret utanför.
Sen blev det fika på Henry's, tonfisksmörgås! Hur god som helst, den har jag ätit de senaste gångerna jag har varit där... :)

Jag börjar bli lite nervös inför intervjun imorgon.. jag har kommit på mig själv att ha glömt bort den totalt, jag hoppas att jag kommer ihåg den imorgon iaf.

Tänkte jag skulle gå förbi frisören imorgon och kolla om det finns någon tid på onsdag för klippning, det är verkligen på tiden att håret blir klippt...
Får passa på när jag åker in till intervjun!
Allt för idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena ullsan! Det går fina fisken på intervjun imorgon! Du kommer förvåna dem tio gånger om! Detta oväder är inte alls roligt!! Värst vad hurtbullig du har blivit då!! Tjing tjong!